utorak, 23. ožujka 2010.

Limunova dijeta

Limunova dijeta je jedna od posljednjih metoda u učinkovitoj borbi protiv viška kilograma. Popularizirali su je slavni i jedna je od posljednjih trendova u dijetama. Iako spada u još jednu od onih, brzo djelujućih metoda gubitka kilograma, zaslužuje da se malo više pozabavimo njome.

Veoma je popularna u SAD-u gdje je još nazivaju i dijeta sa javorovim sirupom ili dijeta sa ljutim papričicama. Originalni recept se sastoji od limunovog soka pomiješanog sa malo papričice i javorovog sirupa, te sve skupa rastopljeno u čaši vode. Koristi se za čišćenje toksina iz organizma, a s time se puno lakše tope suvišni kilogrami.

Većina ljudi koja je koristila ovu dijetu je primijetila očigledan pomak na bolje. Kako se smatra da ova dijeta čisti sve naše stanice, onda se očekuje da pozitivno djeluje na sveopće stanje našeg organizma i zdravlje.

Limunova dijeta se može konzumirati na dva načina. Prvi je post koji traje tri do četiri dana, a za to vrijeme posta se uzima otopina spravljena od dvije žličice limunovog soka i dvije žličice sirupa (a može i uz dodatak ljute papričice), i to se sve rastopi u čaši vode. Ovaj pripravak se uzima svaka dva sata, a tijekom čišćenja se konzumira sirova hrana (u što je moguće manjoj količini). Meni osobno izgleda kao izgladnjivanje, ali nema veze.



Drugi režim nije toliko strog. Svako jutro se popije limunada spravljena po gore navedenom receptu, i popije se dva do tri puta ujutro. Taj postupak se ponavlja u periodu od mjesec dana i preporučuje se onima koji ne žele naglo smršaviti, jer kile se tope, samo ne tako brzo.

E sad, sve bi to bila pusta priča da ja osobno već nekoliko mjeseci ne pijem limunadu (ujutro, i to bez ikakvih dodataka, sam iscijeđen limunov sok i pomiješan sa čašom vode). Limunadu sam počela biti sasvim slučajno – više radi potrebe za što prirodnijim izvorom vitamina C. I zaista, bez ikakvih odricanja sam skinula između dvije i tri kile u protekla dva mjeseca.

Možda bi učinak bio drugačiji da sam ubacila papričicu ili med, no ja sam zadovoljna ovim tempom i zaista ne osjećam nikakve zdravstvene tegobe – prvenstveno što ovo ne smatram dijetom, a o izgladnjivanju ne razmišljam ni pod razno. Stoga, tko voli – neka izvoli.

Nema komentara: