utorak, 27. siječnja 2009.

Mi i „Zakon o zabrani pušenja“

Vlada je nedavno donijela Zakon o zabrani pušenja po kojem se, između ostalog, zabranjuje pušenje na javnim mjestima, lokalima, restoranima. Postrožila su se pravila na radnim mjestima i nama ne preostaje ništa drugo nego da pripremimo novčanike ako nas uhvate u „kvaru“ ili jednostavno prestanemo pušiti.


Zahvaljujući tom novom zakonu postali smo žrtve medijskog maltretiranja u kojem nam razni proizvođači obećavaju učinkovit prestanak pušenja ako upotrijebimo njihove proizvode poput raznih nikotinskih flastera, žvakaćih guma, čarobnih napitaka i sličnih „nicotine free“ rješenja.


Svoj dio kolača će svakako uzeti i alternativni umjetnici koji nas oslobađaju ovisnosti od pušenja pomoću hipnoze, akupunkture, kiropraktike, refleksologije, hiromantije; osobno nemam ništa protiv alternativne medicine, dapače, alternativni pristup smatram veoma korisnim načinom izlječenja u kombinaciji s konvencionalnom medicinom, no pušenje je preozbiljna stvar (ili pošast) na čiji će se račun previše njih pokušati okoristiti.



Možda ima logike da nas oderu nikotin flasteri i hipnotizeri, ako će na taj zarađeni novac platiti porez državi kojoj će svakako ostati manje novaca blagajni kada svi prestanemo pušiti i prestanemo kupovati cigarete.

Ja sam prestala pušiti prije četiri i pol godine, a da nisam ni lipe potrošila – a upotrijebila sam najučinkovitije sredstvo – svoju volju.




Teško me netko može uvjeriti da je meni cigareta „fuj“ i „bljak“ ako ja sama u to ne vjerujem.


Dobro razmislite prije nego što slijedeći put nekome masno platite da vam kaže kako vam cigareta ne valja, jer ako zaista ne želite prestati pušiti, neće vam pomoći ni svi flasteri, a ni sve igle ovoga svijeta.


Jedino što će vam ostati je prazan novčanik i stres kojeg ćete se opet rješavati s cigaretom – još samo ovaj put.

Nema komentara: