utorak, 7. travnja 2009.

Under construction

Sindikati opet dižu prašinu – evo, kupili su zemljište u centru metropole, pa će, ako bude sreće, i sindikalni dom tamo niknuti jednog dana. Gledajući na koji se način razvija cijela ta situacija, vidim da smo mi Hrvati stvarno neki kivan narod – umjesto da se ugledamo na štedljive i poslovno sposobne sindikaliste, mi se odmah zakačili Sanaderovog BMW-a, pa udri po sindikatu.

Dragi moji radnici, sad vidite kako se to radi – i ja bih, da mi znanje ekonomije nije ravno nuli, danas bila dobro situirana da sam tih 50 kuna mjesečne sindikalne članarine ulagala pametnije. Ja sam proteklih 15 godina plaćala sindikalnu članarinu, u prosjeku 50 kn mjesečno, i umjesto temeljenog kapitala, meni su ostale jedino prazne flaše od vina koje nam redovito poklanjaju za Uskrs i Božić. Ako uzmemo u obzir da svaki taj prigodni paket stoji od 150 do 300 kuna, onda nam godišnje ostane 300 kn za priljev u središnjicu, a ako od te naknade oduzmemo određene simbolične svote za vođenje sindikalnih računa, plaće sindikalnih čelnika i ostale troškove, pitam se da li je zaista moguće samo tako skupiti tako veliki iznos za kupovinu zemljišta u centru grada.


Znatiželja me izjedala do bola, pa sam pokušala otkriti koliko ima aktivnih članova sindikata u Matici hrvatskih sindikata, no umjesto neke pompozne brojke od milijun i pol ujedinjenih članova sindikata, ja sam naišla na poruku…Under Construction… Izgleda da su oni već počeli graditi taj sindikalni dom.

1 komentar:

Anonimno kaže...

Moje ime je Carina gomes. Prije nekoliko mjeseci, moje poslovanje pretrpjelo je veliki gubitak. Upravo sam izgubio posao i moj dom zbog loših potraživanja i neplaćenih dugova. Postao sam vrlo očajan, nisam znao što učiniti kako bih spasio situaciju, nisam mogao dobiti kredite od banaka i drugih financijskih institucija zbog lošeg kredita. Tako sam odlučio da se krediti online, ali oni su malo novca sam ostavila (6000 €) i nisam dobio spremna na mom računu. Jednog dana, moj susjed mi je ispričao o tvrtki koja se nazvala investicijskim zajmovima i dala mi ime tvrtke e-pošte (mariana.65fernandez@gmail.com), ali zbog prethodnog iskustva online prevare, ne volim, ali povežite mi se da je moj muž tražio zajam od 170.000 € od tvrtke. U roku od 48 sati primio sam poruku da je tvrtka na računu odobrila iznos zajma. Danas imam svoju tvrtku u proizvodnji više nego ikad i plaćam dugove. Ako vam je potreban zajam od pouzdanog zajmodavca, kontaktirajte investicijske zajmove putem e-maila: mariana.65fernandez@gmail.com

Moja kamata je 2%, možete platiti najviše 1 godinu do 20 godina, ovisno o iznosu posuđenima.

potrebno:

1 - Financiranje
2- zajmovi za nekretnine
3 - investicijski zajmovi
4 - auto kredit
5- Osobni zajmovi