utorak, 7. srpnja 2009.

"ACIJA" Party

U neizvjesnoj ekonomsko-političko-recesijskoj situaciji desilo se to da se jedna nepozvana deflacija usudila prestići galopirajuću inflaciju, pa tako imam prvi slučaj pojave iste, prvo navedene dame (sumnjivog morala), na području Euro zone.

Lijepu našu, koju i ovako i onako tresu skandali, premijeri daju ostavke, neki pozdravljaju Zabino dizanje kamata, drugi zovu MMF, a treći predviđaju nova zaduženja države radi refinanciranja ovogodišnjeg manjka, bi mogla između ostalog posjetiti i gore navedena dama sumnjivog morala.


Zašto sumnjivog? U prvi mah, kad cijene stanu, pa se odluče polako spuštati dolje, mi ćemo kao hipnotizirani krenuti u mahniti shopping, ali nakon nekoliko sekundi će nam se u glavi upaliti lampica koja će svjetlucati magnetične poruke…pričekaj još malo, pa će za iste pare biti više muzike…

Da li će Balkan zaplesati u nekom novom ritmu muzike za ples (prema bankrotu ili oporavku) ovisi o previše faktora da bi stali u ove skromne retke, no ono što je sigurno je to da će nam budućnost donijeti još mnoge inflacije, deflacije, ekoflacije.

Ali ja, kad bih mogla – uvijek bih odabrala defloraciju.


1 komentar:

Anonimno kaže...

Moje ime je Carina gomes. Prije nekoliko mjeseci, moje poslovanje pretrpjelo je veliki gubitak. Upravo sam izgubio posao i moj dom zbog loših potraživanja i neplaćenih dugova. Postao sam vrlo očajan, nisam znao što učiniti kako bih spasio situaciju, nisam mogao dobiti kredite od banaka i drugih financijskih institucija zbog lošeg kredita. Tako sam odlučio da se krediti online, ali oni su malo novca sam ostavila (6000 €) i nisam dobio spremna na mom računu. Jednog dana, moj susjed mi je ispričao o tvrtki koja se nazvala investicijskim zajmovima i dala mi ime tvrtke e-pošte (mariana.65fernandez@gmail.com), ali zbog prethodnog iskustva online prevare, ne volim, ali povežite mi se da je moj muž tražio zajam od 170.000 € od tvrtke. U roku od 48 sati primio sam poruku da je tvrtka na računu odobrila iznos zajma. Danas imam svoju tvrtku u proizvodnji više nego ikad i plaćam dugove. Ako vam je potreban zajam od pouzdanog zajmodavca, kontaktirajte investicijske zajmove putem e-maila: mariana.65fernandez@gmail.com

Moja kamata je 2%, možete platiti najviše 1 godinu do 20 godina, ovisno o iznosu posuđenima.

potrebno:

1 - Financiranje
2- zajmovi za nekretnine
3 - investicijski zajmovi
4 - auto kredit
5- Osobni zajmovi